søndag 26. april 2015

Vikigskip med noe attåt

Denne uken mottok jeg resultater fra en internasjonal fotokonkurranse i Østerike. Jeg er kjempefornøyd med at 3 av bildene mine passerte nåløyet i verdens største fotokonkurranse - Trierenberg. Alle 3 bildene var bilder jeg ikke hadde testet før, og dagens bilde er ett av dem.

Bildet er tatt fra gangbroa i Tønsberg på kvelden 17. mai 2014, hvor det er konsert på Kaldnes. Jeg så plutselig denne karen stå i røyk og lys og med vikingskipet i bakgrunnen. Så i ettertid at jeg skulle hatt med litt mer øverst i bildet, for å få hele dekoren til skipet, men det så jeg ikke akkurat der og da. Liker måten gutten står på pga "sagget" bukse, og den kule hårsveisen.

Bildet er tatt med ekstra høy iso 6440, blender 5.6 og med 300 mm brennvidde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar