tirsdag 13. januar 2015

Dans

I 2014 ble jeg utfordret til å ta bilde av konkurransedansere. Tidspunktet passet bra og konkurransen var rett i nærheten, så jeg bestemte meg for å forsøke.

Lokalene som var en idrettshall, var omgjort til et dansegulv med bord og folk rundt (med alt sitt "rot" av flasker, klær osv. I tillegg var det to store lyskastere - en på hver siden av dansegulvet, andre områder var ganske så mørke.

Utfordrende ble det, men jeg klarte å få til en del bilder som jeg ble godt fornøyd  med. Dette bilde nådde også opp i NM med en antatt der.

Bildet er tatt i det danseren snurrer rundt i full fart. Litt flaks skal man ha, bl.a at ansiktet var  i rett posisjon i forhold til ryggen.

Jeg har omgjort bildet til sorthvitt og dempet publikum litt i Photoshop Elements.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flott dette bilder, spennende :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica. Gøy når man har litt flaks også :)

      Slett