lørdag 17. januar 2015

Fotografering og familiebilder

Familiebilder er for meg noe personlig, de tar jeg for at barna, jeg og mannen min skal kunne se tilbake og mimre. At familiebilder også kan brukes i annen fotosammenheng har jeg aldri tenkt på før jeg meldte meg inn i kameraklubben.

At andre delte sine familiebilder som noe mer enn bare familiebilder, fikk jeg øynene opp for først for et års tid siden. Det fikk meg til å se på familiebildene mine på en annen måte. Dette har resultert i at jeg har testet ut noen av disse bildene også i konkurranser, og bildet i dag har fått antatt i både NM og internasjonale konkurranser. Bildet i dag spiller på humor.

2 kommentarer:

  1. Dette her er kjempe stilig og mye humor der :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er et bilde man blir glad av - i alle fall gjør jeg det!

      Slett