fredag 16. januar 2015

Stille vann

Det siste jeg har forsøkt meg på innen fotografering, er nattfoto. I forrige uke da jeg kjørte på jobb fra Nøtterøy til fastlandet, var det helt stille i kanalen. Det samme var det da jeg kjørte hjem fra jobb. Jeg bare MÅTTE ut og ta noen bilder.

Jeg hadde flere ganger den siste tiden sett de flotte speilingene i vannet, og noen av de andre fantastiske fotografene i Tønsberg Kameraklubb har i løpet av høsten lagt ut bilder som fasinerte meg. Jeg liker når lyskildene blir til stjerner. Internett er en stor kilde til informasjon, og jeg leste litt for å finne ut hvordan man fikk til dette.

De bildene jeg før har sett er inne fra Tønsberg brygge - både på Tønsbergsiden og Nøtterøysiden. Jeg så imidlertid den andre veien - mot øst og ut fra kanalen. Industri, kraner og sekk på sekk med sement ble derfor mitt favorittmotiv denne kvelden.

2 kommentarer:

  1. Bare helt nydelig, nattfoto er absolutt kommet for å bli. Morro å se hvor vakkert det blir sånn egentlig, ikke så lett å se det for seg før man kommer hjem. Blir en helt magisk stemning :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nattfoto var kjempegøy, og jeg skal ut igjen når jeg har litt ledig tid. Har tenkt ut noen nye steder

      Slett