fredag 23. januar 2015

Høy ISO

Noen ganger synes jeg det er nødvendig med bruk av høy ISO i  stedet for bruk av kunstig lys. Slik var det da jeg skulle forsøke å fange noe av stemningen på et Halloweenparty i høst. I slikte situasjoner forsøker jeg å fange de små lyskildene som finnes og få motivet inn i disse.  Kvaliteten og skarpheten blir jo ikke like bra, men noen ganger er følelsen i bildet viktigere for meg.

Her var jeg heldig at en "Ghost bride" stilte seg foran en hvit dør og fikk litt lys fra døråpningen. Sidene dette ikke var en av gjestene, men kun var innom med et søsken, ble det bare tatt dette ene bildet. Jeg liker at ting rundt virker litt "møkkete" - synes det passer til motivet.

2 kommentarer:

  1. Flott bilde og kjmpebra med kommentarene og tankene rundt bilde. Vldig bra, Line :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk May Britt :) Jeg er glad i skrive, det er noe av det jeg savnet ved å dele på Flicr ;)

      Slett